fredag 23. desember 2011

GOD JUL :)

Angelica er veldig fin på eksemen men har klødd litt. Vi har nå testet henne for hasselnøtt og det tåler hun ikke. Melk er også kommet på allergilisten men hun får lov og drikke litt om gangen. Drikker hun for mye nyser hun... Så listen over allergier er nå melk, egg, citrus, hasselnøtt, sesamfrø, pollen, husmidd, bjørk, timotei, og alt av dyr med pels. Håper det stopper nå, eller forsvinner litt etter litt .... Men humøret er på topp og hun er en aktiv glad unge og koser seg en hel hau. Veldig klar for skolen, har knekt lese og skrivekoden. *Stoltmor* :)

Hun har i kveld satt frem kjeks og saft til nissen og gleder seg masse til i morgen. Det gjør vi alle sammen ... Grøt på formiddagen så god middag og maaaasse kos senere :) Ja nå er det jul. tenk hvor fort tia går...
Dette er som vanlig for meg en jul med litt bismak. I morgen skal min bror med dame og min søster opp til mamma og pappa og feire jul, vi kan ikke. Vi har selv valgt og være hjemme i år men det hadde vært ganske kjekt og vært nede og spist grøt og kost oss litt også eventuelt feira jul hjemme. Men pga at mine foreldre har dyr og minstå ikke tåler det så kan vi ikke :(

Jeg skulle ønske jeg kunne tatt med meg ungene og feiret bursdag til foreldrene mine, feiret jul eller bare gått på besøk og spist middag men da må jeg splitte opp familien og det byr meg kraftig i mot. Alt dette er ganske grusomt og det har vært veldig vanskelig i de snart seks åra dette her holdt på.

Jeg skulle så gjerne ønsket og reist hjem en tur. Tatt med familien hjem. I mitt barndomshjem... Minstå vet knapt nok hvor besteforeldrene bor, opptil i fjor trodde hun at de bodde på hytta... Prøde og ta opp dette med min mor men hun sier vi bør finne en løsning for alle, at de f.eks kan komme hit på besøk (noe de aldri gjør). Å hvis de begynner er det ganske så greit på sett og vis men jeg vil HJEM av og til :( Det har gått så langt at jeg vurderer rett å slett og kutte hele familien, da blir det vondt der og da og slipper de stikkpillene innimellom som sårer. Som de to eldste reiser til besteforeldrene og minstå ikke kan og står igjen og gråter... Det sårer en mors hjerte... Jeg har selv tenkt på hva jeg skulle gjort hvis jeg hadde tatt et valg en gang hvor en av ungene mine ikke kunnet komme hjem. Blir nesten på gråten bare ved tanken...





Jeg ønsker alle leserer GOD JUL :D....
Kos dere masse, det skal jeg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar