søndag 28. februar 2010

Allergi og eksem...

Ja nå er det full styr me ho lille.. Trodde ikke det skulle gå ann og få så dårlig imunforsvar som ho har.. Knapt nok blitt frisk så er det på ann igjen med tørking av snottesnue. Pluss eksemen så enn tror er på vei bort så kommer den for fullt tilbake.
I går hadde min mann bakt potet med tilbehør. Angelica ville smake. Jada, har hatt mistanke om at bacon er en del av allergien hennes, igår fikk vi det bekreftet. Full natt med hysterisk kløe og grining. Hele øyet er fullt av eksem. Ser sterke kloremerker over og under øyet. Senga mi var full i blod.

Jeg lovet meg selv når jeg var gravid med henne at denne jenta ikke skulle bli skjemt ut. Siden nr 2 (som egentlig skulle være den siste hehe) ble kraftig utskjemt. Men med eksem og alt så ble jo Angelica bare enda mer utskjemt. Fikk sove i vår seng, ikke sitte med bord og spise mat, men heller rundt omkring. Søskene måtte gi avkall på ting. "Angelica klør så at kan ikke ho få lov" pluss pluss pluss.. Gjett hvem som får li for det nå jah. Å ho vet og utnytte det og hehe..
I helgen sko vi sette grenser med spisinga. Sitte med kjøkkenbordet og spise fint som alle oss andre. Men neida, resultatet var hun har ikke spist i helga nesten.....

Lysbehandlingen går sånn tålig greit. Hun vil ikke stå på krakk, og jeg eller pappa må være med inn. Men alt for å sole henne litt...

No håpe eg snart jenta sovne, he styrt i over to timer. Vil ha kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar