onsdag 24. februar 2010

ME'n slår t for fullt og mammas flinke jente.

I dag er jeg helt totalt tappet for alt av energi. har lyst til og gå å legge meg og bare ligge der til, ja leeenge. Jeg orker ingenting. Klarer nesten ikke løfte armene, har ikke overskudd t å resise meg nesten. Er en helt grusom dag. Håper den blir bedre i morgen for da skal vi rydde kjelleren. Det er litt arbeid, flyter der nede..

Ellers så følgte han far Angelica opp til lysbehandling i dag og det gikk kjempebra. Er så stolt av henne. Vi fikk noen nye tabletter i går mot kløe, Aratax hetter de tror jeg. De funket ikke. Hun klødde som bare det, tror det er Cosmica sin shampo og balsam som gjorde det.

Eksemen har brutt kraftig ut på henne og det er forferdelig trist. vil ha tilbake phenamin og Decubal pumpekanna. Eneste som nytter på henne......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar