torsdag 25. februar 2010

Huff å huff

Mannen ligg på sofaen, gud hvor jeg misunner han. Er såååå maks sliten. Kroppen har sagt stopp. Har fått ryddet i kjelleren i dag, tok meg ut mer enn jeg skulle ha gjort. Har lyst til og sove, men sko ha vasket hus. Alt er bare, ja masse. ME'n min, eksemen t ho lille, økonomien, unger, hus = rotete, kropp = smerte, historieprøve = stryk. Ska ha stor prøve på mandag om Russlands problemer, mellomkrigstiden og 2 verdenskrig + + +. Jeg klarer ikke, forstår ingenting og husker ikke hva jeg har lest på og heller ikke hva læreren har snakket om i timene. Smil å vær glad for hver dag som går, jada. Ikke i dag.

Har så lyst til og bli frisk, har lyst til og få orden på økonomien. Få meg en god jobb så jeg kan komme meg ovenpå, eller vi kan komme oss ovenpå. "It's just one of those days".

Heldigvis så klør ikke Angelica så idag. Fin i formen og eksemen er litt på vei tilbake. Ny lysbehandling i mårra tidlig. Sarah kommer hjem i mårra, gleder meg. Eldste ville være hos mormor å morfar t søndag. Elsker ungene mine over alt på denne jord. Føler jeg ikke strekker til. At jeg kunne gi dem mer enn hva jeg gir dem den dag i dag.. Men kanskje en dag ?? Føler jeg har hatt nok motgang nå å at det snart er min tur med noe flaks å lykke....

Nei ska slappe av litt å kose med minsteskatten min så sove litt, så se litt på prøven.. Kanskje ting blir bedre etter en hvil ???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar