mandag 12. april 2010

Utbrudd og di der...

Skjønnheten selv....


Her på bildet over ser dere at øyene ikke har det helt bra. Helt rød rundt hele øyene. Å det verste er at ho vil ikke smøres over øyene. Fortvilelse fra mora men, her er det ingen slakking. Smøres må det hver dag, flere ganger til dagen. Bare fuktighetskrem blir det smørt 4 - 5 ganger utenom de gangene hun selv går berserk oppi kremtuba.






Ja nå har eksemet av Angelica bare blitt verre, har nå på albuer, hender, knær, skulder, rygg, mage og urk i ansiktet. Er så rimelig frustrert at.. Her ser dere et bilde av kneet hennes, å det ser jo faktisk bra ut i forhold til in real life.



Kjenner det som jeg sliter med for tiden er at Angel får enormt mye nærhet, ja alt egentlig i forhold til de andre ungene. Blir jo noe ekstra når når du smører og behandler hele dagene, får en ekstra kontakt. Prøver og gjør opp for de to eldste med en film-kveld, eller en kveld med god mat eller noe ekstra med de.. De fortjener det jo så enormt med alt det de har måttet gi avkall på. Men de tar alt med knusende ro å godtar det. Snille gode ungene mine. Er så ufattelig stolt av de som godtar dette uten å nøle og aldri klager, nesten da. Men jeg mener de har lov å klage av og til. Forlange litt ekstra av og til uten at vi sier noe.
Får jo høre at de to eldste blir straffet pga Angelicas sykdom, at de blir tilsidessatt.. Synes det er veldig vondt å høre, spesielt siden jeg vet at jeg gjør det beste for å gjøre det beste for alle tre, prøver og kompensere, prøver og gjør det rettferdig på andre måter, Som sagt, ungene klager ikke. Jeg har snakket med de masse for og forklare og de godtar forklaringen, de har sett hvor vondt søsteren har det. De har opplevd tårer, blod, kløe osv. Sarah har til og med sovnet grinene pga søsteren har så vondt. Jeg håper de er fornøyde, hvis ikke at de da vet og si fra. Det skal ikke være lett...
Vi går mot varmere tider og håper det hjelper. Og ikke minst at hun vokser det av seg snart... Dette er ikke noe kjekt.

































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar